4/10-15


Söndagar är till för att få en ordentlig natts sömn, vilket jag tror vi alla lyckades få! Igår kväll käkade vi tapas på en av mina favoritrestauranger här, Tapas De Taller. Sjukt god och prisvärd mat! Vi snackade om allt möjligt och skrattade gott. Jisses, I'm gonna miss these girls! Det är galet att de flesta av dem åker hem redan på fredag, och att jag om ca en vecka ska säga hejdå till de sista som är kvar. Sorgligt, men jag tror nog att man kommer hålla kontakten med dem.

Vi håller hela drösen på att plugga nu. 76 drinkar måste sitta på onsdag och torsdag, då de sista proven smäller. Vi bara måste klara det nu!!! Så nu ger vi det sista för att det ska gå vägen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0