3/10-15


Hello saturday, säger jag i min nya, gula tröja! Fredag är de dagar då vi skiter i att plugga och fokuserar på att ha roliga kvällar. Igår, efter en skoj dag i skolan, vankades det fest på hostelet vi bor på. Temat var mexikanskt, så många sombreros och muschtaser bars. Jag hade tankar på att dra vidare, men det hela slutade med att jag från 00.00 - 02.30 satt i telefon med Oscar. Hmm.. förstår inte att man kan ha så mycket att prata om. Idag tog vi sovmorgon. Det finns inget mysigare än att vakna upp med alla tjejerna och sedan skvallra om festkvällen som gått. Gud, det händer så mycket sjukt här, haha. Jag kickade igång dagen med frukost från Starbucks, det är helt klart det jag lägger mest pengar på här. Deras "pumpkin spice latte" kommer jag innerligt sakna! 

Nu har det även gått från att vara tvåsiffrigt, till ensiffrigt, angående dagar tills jag kommer hem. Åhh, snart tacos <3333 Saknar det så himla mycket! Och när jag kommer hem, ska vi tillaga det i vår lilla stuga! Familjen håller på för fullt med att flytta saker, och när jag kommer hem, ska jag också börja dra saker. Det känns toppen att få börja på ny kula hemma i Sverige, börja bli ännu ett snäpp mer vuxen. Meeeeeeeen, barnasinnet lär inte försvinna i första hand! Nåväl, nu skall här pluggas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0