10/10-15


Gårdagen gick åt till två saker: flairprov i skolan (vilket gick så dåligt att även läraren började att skratta, haha, men jag bryr mig verkligen inte om den ändå, jag kan lära med det senare om jag skulle vilja), samt till att plugga järnet inför teori- och drinkprovet. Proven gick så bra som de kunde idag, och jag vågar säga såhär: klarar jag barprovet imorn, så lär jag va en utbildad bartender då! Sjukt kul. Det har varit intensiva veckor, men de har verkligen gett resultat! Man kan så mycket nytt, saker som kommer göra att man klarar det mesta inom bar-världen. 

Ikväll ska vi bara ta det lugnt, ladda batterierna inför sista provet. Vi ska gå ut och käka alla tjejer, då de flesta åker hem på fredag, och det i morgon kväll vankas graduation dinner. Ja, 4 veckor på EBS har gått i ett nafs. Snacka om att det ska bli skönt med semester i helgen! Då ska jag och Elin turista och... shoppa!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0