Wanderlust

 
Fler bilder från fredagens grillkväll. Vi blandade till godaste bålen också! Vet inte allt vi hade i, men smarrigt blev det! 

Alltså, vi är redan i mitten av maj?! Känns som om det var 1:a april för nån dag sedan bara. Tiden går så fort, för fort. Jag har tänkt rätt mycket på min framtid idag. Jag har ett wanderlust som snart spricker, och det är som mamma sa till mig: "Josefin, du kan inte vara kvar här, du måste resa någonstans.". Och det är sant. för jag kan snart inte andas i denna by. Jag älskar den plats jag kallar mitt hem, men jag måste få se nya vyer, känna andra länders dofter, lära mig nya kulturer... det är bara det att jag ärlivrädd för att ta det där steget, det steg som kommer förändra framtiden. Men man kanske måste chansa lite, ta risker, för att även kunna vinna det man verkligen söker.
 
Nu ska jag slå mig ner i soffan med familjen och se slutet av hockeyn. Bra avslut på denna fina vecka! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0