Slappisdag

Efter att ha flängt runt hela eftermiddagen och kvällen igår, var det skönt med en slappisdag idag. Jag åt frukost i sängen, kikade på filmen "The spectacular now" (grym film, tips, tips! ett kärleksdrama som föll mig precis i smaken) och bara tog det lugnt. Men jag har passat på att göra lite vettiga grejer, som att laga middag (godaste räkpastan) och tvätta kaffemaskinen. 
 
Nu när solen kikat fram ska jag dra mig bort till Oscar, så ska vi ta en biltur. Nåt av det bästa är väl att åka runt och titta på omgivningen när vädret är sådär underbart? Längtar till i sommaren när man i kvällsolen kan åka till en strand och bara sitta där och njuta.
 
 
Jag matar verkligen ur det sista av helgens bilder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0