9/5-15 - Jag är bilägare!

Damdadaaam!!! Jag har blivit bilägare! Fröken Kullberg som för knappt två år sedan inte ens skulle ta körkort, har nu gått och blivit bilägare. Det känns helt fantastiskt, och så vuxet! För bara några veckor sedan, trodde jag inte att att detta skulle bli av. Det hela började med att min vän skulle sälja sin pärla, då han skulle köpa sig en ny. Detta ledde till att vi skämtade om "ska inte du köpa den, Josse?". Men sedan en dag, då Volvon jag brukar köra, började bli sämre och sämre, och slutligen stannade, fick jag nog. Så till sist sa jag att jag ville ha den, och hips vips köpte jag den, och igår blev den min! Det är en aning spontant och ogenomtänkt, men det känns ändå som ett bra beslut. Jag kommer ha den ett tag, sedan säljer jag den nog. Men fram tills dess är den MIN!!! Ahh, jag har köpt mig bil!! 
 
Anyway! Idag har jag jobbat 12 timmar. Vi var iväg och kikade på kosläppet som var i byn hemma hos mig. Så himla kul! Kossorna skuttade fram på åkrarna av lycka. Solen sken och allt var verkligen helt fantastiskt! kväll är det cruising här i Torsby, så jag ska snart bege mig till Oscar med mina kompanjoner, så ska vi ta oss något varv och kika runt. Ha en grym lördag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0