6/5-15 - Otursonsdag och framtidsplaner

Haha, alltså denna natt och morgon... Det hela börjar ju med att jag inte lyckas somna förrän tre i natt, då jag hade alldeles för många tankar bakom mitt pannben. Jag har haft otroligt många funderingar om framtiden, men nu börjar det fkatiskt att klarna. Jag vet vad jag vill, nu gäller det bara att ta tag i det! Jag var ju en aning trött när jag steg upp på jobbet i morse, men som alltid kämpade jag mig igenom det hela med ett leende - i alla fall ändå tills jag gick på toa och lyckades tappa mobilen i toaletten. Plums sa det och jag kände hur paniken, ångesten och allt det där man känner när telefonen hamnar i toavattnet, sköljde över mig. Jag fick lust att gråta. Jag och iPhones, vad är egentligen problemet? Varenda telefon lyckas jag ha sönder på ett eller annat vis. Jag iaf stängt av den och lagt den i en hög med ris, och jag hoppas att den ska klara detta!
 
Nu väntar ishockey, Sverige-Kanada. Det lär bli en spännande match! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0