31/5-15

Hello darlings! Sista maj, i morgon går vi in i sommarmånaderna, och det verkar bli toppenväder! Det händer sjukt mycket kul i juni. Efter att ha sett massa snaps från folk som haft the time of their life i Götet med summerburst, är jag galet taggad inför att åka till Stockholm om mindre än 2 veckor och ha minst lika roligt! Hoppas dock att huvudstaden bjuder på bättre väder än vad Göteborg verkar ha gjort. Jag kan knappt bärga mig!! 
 
Idag är det mors dag och det ska självfallet firas. Mormor och Bernt dyker snart upp för morsdags fika. Mysigt! Jag slängde ihop en ljus kladdkaka med hallon som det ska bjudas på. Om det är en hit, slänger jag upp receptet! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0