30/5-15


Det känns som om jag blivit påkörd av en lastbil. Igår kväll när jag slutat jobbet, blev det lite vin med vänner/familj. Klockan blev alldeles för mycket, och ännu en gång lyckades jag beskåda soluppgången innan jag la mig. Jag jobbade tre timmar i morse, därefter plockade jag upp Linn och drog till Cahrlottenberg. Regn + löningshelg = massvis med folk. Det var hur knökigt som helst. Det blev inga större inköp för min del, förutom middagen vi käkade på en restaurang. Vi var åter hemma vid halv sex. Sedan jag kom hem har jag inte gjort ett dugg. Jag kokade en kopp te, tände ljus och landade i soffan. Jag är helt ensam hemma ikväll, vilket är rätt skönt. Jag är bedrövligt trött, men innan läggdags ska jag hämta systeryster som är med några friendos ikväll. 

Vi hörs i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0