28/5-15

 
Igår gick det att sitta ute en stund med en kopp kaffe i handen, innan regnet började ösa.
 
God dag! ♥ Här steg hela familjen upp tidigt. Syrran skulle skjutsas till skolan, och jag och mamsen skulle uträtta ärenden på byn. När en sminkprodukt tar slut, tar i stort sett alla slut samtidigt, och just det har hänt nu. Snacka om att jag längtar efter sommaren, så att man kan känna sig brun och fräsch osminkad. Nu har vi kommit hem och jag ska bocka av lite saker från min to do-list. Jag måste få ordning på allt inför Summerburst som är om två veckor (!!!), dessutom borde bilen tvättas. Ja, skönt med en ledig dag, få ordning på sådant som måste fixas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0