18/5-15

 
God morgon! Här börjas dagen med juice och kanelknäcke med tonfiskröra på. Idag känns det som en dag då man ligger i sängen och kollar serier tills man somnar. Regnet öser ner och jag har inget speciellt på agendan, förutom kvällsjobb vid fyra. 
 
Alltså, vet ni...  jag gjorde nog det sjukaste jag någonsin jag gjort i mitt liv igår. När jag vaknade tänkte jag "jag måste ha drömt alltihop", men det har jag inte. Jag gjorde något som är så långt ifrån mig man kan komma. Det är verkligen ingeting som jag skulle göra i normala fall, men jag bara kastade mig ut i något helt okänt. Jag är jättetaggad på allt, även om det är rätt galet och alldeles för spontant. Om man säger såhär, jag har iaf nåt att göra i höst! Ska berätta mer om det senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0