10/5-15

 
Att vara uppväxt här, och ha möjligheten att bo här på landet, är underbart. Sådana kvällar som dessa, är fantastiska. Det är så galet vackert! Och ni skymtar även min röda pärla som fått namnet Monica. Ahh, hon är redan lortig...
 
Sköna söndag! Vädret har växlat till och från, regn, sol, regn, sol... Nu i kvällningen tog jag med mig kameran ut och fotade. Så, så fint! Jag har hängt med Linn i några timmar idag. Vi snackade om framtiden, jag färgade hennes hår och så tog vi oss en biltur. En bra dag med en bra vän, så som det ska vara! Just nu chillar familjen framför teven, medan jag sitter och planerar min födelsedag. Vi tänkte köra på grillfest, så en handlingslista måste fixas, och även en del en annat. I morgon ska jag försöka städa altanen, så vi kan hänga där, om vädret tillåter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0