work

 
Tre pics från i lördags, då vi vinade lite innan utgång. ♥
 
Jag slutade jobbet vid nio ikväll. Det går mycket sjukdomar nu, så det händer rätt som det är att man blir inringd. Det var skönt att komma hem tidigare (inte varit hemma förrän halv elva måndag och tisdag), så jag hann se min familj en sväng. Vi har vistats under samma tak, men gått om varandra. När de varit uppe om mornarna, har jag sovit, och när jag kommit hem på kvällarna, har de sovit. Nu sitter jag i soffan och lyssnar på gamla, goa låtar. Vi har ordnat ihop en roadtrippin'-lista med sånger man hörde för några år sen, så kul!
 
Nu väntar sängen. Ska hämta syrran vid skolan 09.00, därefter sticker vi och handlar inför fredagens middag. Går inte veckan galet fort?? Torsdag imorn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0