This day


Mitt nymöblerade rum är fantastiskt! Och det länns så mycket större än förut!
 
Jag slutade jobbet vid 17.00 och åkte då raka vägen till pappa så att han fick checka bilen lite. Den läcker mer olja än den bör, men det ska ändå inte vara några problem att åka i morgon. Snacka om att jag är taggad!! Vi ska få se "anaconda" live, jag dör lite av den tanken. Tror det kommer bli en grym kväll, och vi är ett riktigt härligt gäng som ska iväg (50 % ska på konsert, 50 % får göra annat).
 
Nu har jag landat i sängen för att läsa ur min bok, har läst samma jäkla bok sen november... Haha, hemskt egentligen, men jag har inte riktigt fastnat för den. Nåväl, bara 50 sidor kvar! Det lär bli en tidig kväll, ska upp skapligt tidigt imorn för att fika med en vän! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0