Norrköping och en spökby

Igår avslutade jag bokstavligt talat kvällen med att ligga mitt på en väg och beskåda stjärnhimlen med en av mina bästa vänner. Det var verkligen iskallt, men så himla fint. Universum och stjärnorna har alltid förundrat mig! Vid ett-tiden inatt somnade jag, och fyra timmar senare steg jag alltså upp. Tidigt på morgonen började vi vår resa mot Norrköping. Strålande sol bjöd dagen på, vilket uppskattades! Dagen blev inte riktigt som planerad, men mycket bra ändå. Det är faktiskt rätt svårt att ha en dålig dag med Oscar. Men iaf, så fort vi varit iväg och hämtat däck och Gud vet allt, så åkte vi runt bland massa småvägar och hamnade till sist i Björhammar - något av en spökby! Jag ska visa er bilder och berätta mer imorn när jag orkar och har tid!

Nu har jag kommit hem och ligger i sängen och lyssnar på mellon. Shit vad bra Jon Henrik är, jag ryser!! Jag halvsover lite under tiden, är så galet trött... Jag börjar faktiskt jobba om cirkus en timme, gör natten innan en ledig söndag väntar, så lite vila skadar inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0