10/3-15


Gårdagens frukost i soffan innan dagen rullade på i väldig fart och jobbet kallade!

God morgon! Här har det varit full fart från start - vilket var 06.00! Jag gjorde nyss första natten på nya jobbet, villet gick fint! Jag trivs dessutom som fisken i vattnet, vilket är super!! Hela gårdagen var fenomenalt bra - lång frukost, ingen stress, strålande sol och jobb! Nu har jag gått på 6 dagars ledighet, vilket ska bli underbart. Jag har sett till att mycket kul kommer ske, vilket kommer ge mig massa ny och härlig energi!

Förresten, igår hände nåt kul - en ny familj från USA har hört av sig! Är inte det otroligt typiskt då, nu när jag beställt biljett till Summerburst? Nåväl, ska berätta mer om familjen sen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0