5/3-15


En ledig dag satt inte helt fel! Steg upp tidigt, då jag skulle plocka upp Linnea vid skolan för att sedan sticka och handla inför morgondagen. Jag är van att ta sovmorgon under mina lediga dagar, så dagen har känts oändlig! Utöver det, har jag och Linnea tittat på serier, vi har påbörjat "desperate housewives" (jag har sett alla säsonger (bästa serien!!), men Linnea har helt missat den). Jag har även hunnit med att klinka på pianot. Det är som terapi för mig, blir alltid glad av det! Och på tal om glad - dagens väder alltså!!! Sol, sol och mera sol. Jag gjorde ett försök till att läsa ute i solen, men då kom Roxy med ett råtta, och då skyndande jag mig (skrikandes) illa kvickt in! 

Nu väntar sängen, då jag jobbar dagen i morgon. Sedan väntar en kul och trevlig fredagskväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0