3/3-15

Hej och hallå! Under söndagen var det minst sagt bara soffhäng som gällde. Skönt att få vila ut lite. Igår gjorde jag sista dagen med att gå bredvid, och idag börjar jag jobbet på riktigt! Det är alltid en massa att hålla koll på i början, tills det liksom sitter som klister. Jag gör en heldag, innan det bär av hemåt. Därefter väntar några lediga dagar, men som vanligt ska jag allt hitta på en del! Tror jag ska hinna med en tripp till Karlstad, en ordentlig städdag, en drinkkväll och massa annat! 

Här nedan hittar ni bilder från min tumblr. Jag är lite lätt beroende av tumblr för tillfället. Jag letar inspiration och läser massa pretty littenliars-terorier (Jättenördigt, jag vet, men verkligen jättekul). Om ni vill följa mig, gånjagbjnder namnet josefinkullberg på tumblr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0