20/3-15


Vem är då klanten som slarvat bort kameran? Jo, jag. Därför det blir så många mobilbilder... 

Hello sunshines! Jag körde ut Linnea till vägen i morse, och bestämde mig då för att inte gå tillbaks och lägga mig. Jag kikade lite på olika utbildningar, för de har ju öppnat upp inför höstens utbildningar. Jag ska antagligen inte plugga i höst, även om det lockar. Men jag vill iaf söka och se hur mina chanser ser ut. Jag har ju en dröm om att bli psykolog i framtiden, men betygen för att ta sig in är skyhöga. Jag gick ur gymnasiet med bra betyg, och jag tar mig in på det mesta - förutom de där riktigt svåra linjerna, som läkare, psykolog, osv. Men de startar faktiskt upp psykologprogrammet i Karlstad i höst, och då lär ju trycket släppa något iaf. Vi får se hur det blir!

Nåväl, nu ska jag åka och hämta Linnea i skolan, sedan drar vi och handlar inför en grym taco-fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0