13/3-15


Grym torsdag igår, hörrni! Vid lunchtid stack jag och Linn till stan. Vi drog på en rätt ordentlig shoppingrunda, och man kan minst sagt säga att jag är redo för våren! Hittade både fina skor och en finfin kappa. Vi drog en väldigt sen lunch inne på Melkers innan vi åkte till lägenheten. Kvällens planer var länge bio, med då vi båda sett många av filmerna, och de som var kvar inte lockande, sket vi i det hela. Istället beställde vi pizza, tittade på teve och pratade långt in på natten. Nu är fredag och helgen här, och jag tror även den kommer bli super! Jag ska ta tåget hem vid två, sedan får vi se vad som hittas på. Jag vet iaf att jag ska agera chaufför  en sväng! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0