12/3-15 - Stadup och Karlstad


Good monrnin' people! Jag skjutsade ut syrran till vägen i morse, och eftersom jag ändå var pigg, valde jag att starta dagen då. Det sr ut att bli en strålande dag! Jag blir helt överlycklig av detta väder. ♥ Igår var vi ett gäng som drog till Sunne för "Hemma hos Appelquist". Kristoffer Appelquist har en standup-show där, och igår var alltså Magnus Betnér på besök. Det var jättebra, och jag skrattade massor. Det var även tre andra komiker där som var super! Ni borde verkligen dra dit någon gång, för det var så värt de där 150 kronorna - och kul att göra något extra mitt i veckan så!
 
Denna torsdag ska jag, precis som igår, hitta på nåt kul. Jag tänkte packa väskan och bege mig mot Karlstad för ett dygn. Shopping och annat skoj står på agendan men min vän Linn! Vi hörs där! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0