Karlstad

 
God kväll! Snacka om full rulle! En heldag i Karlstad, och efter det har vi fixat med lite annat. Det blev en hel del inköp, koftor, skönhetsprylar och även en ny högtalare. Jag var så nöjd över att jag äntligen köpt mig en liten bluetooth högtalare som jag kan dra med mig lite varstans, men vet ni vad? När jag kom hem funkande den inte... Jag som hade hoppats kunna inviga den i helgen. Nåväl, bara att byta.
 
Ikväll bokade vi även biljetter till Barcelona! Så den 8:e september drar vi, så kul! Mamma, mormor och Bernt hänger även de på en vecka, så i sex dagar ska jag umgås med dem, innan jag börjar plugga till bartender. Jag ska visa dem alla fina ställen i Barcelona som jag känner till, vi ska även utforska nya platser, dricka sangria, strosa längs med stranden, käka tampas, och bara njuta för fullt! Det kommer bli så himla roligt. Vi får se hur jag gör, om jag ska bokar returbiljett eller ej, men som det ser ut nu, far jag hem till Sverige i mitten av oktober igen. Jag kan knappt fatta det, jag ska bo i Spanien i över en månad. Gahh!!! Galet, men ack så underbart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0