6/6-15


Vart ska man börja... Min mobil hamnade åter i toan, min vän tappade bort sin hemnyckel, mamma hade ingen aning om vart jag var i morse (jag sov hos pappa). Ja, det var minst sagt fest igår. Det hände även en hel del mera tokigheter, men de ska vi inte ens ta upp här, haha. Jag har skrattat extremt mycket idag åt allt som hände igår. Galet och kul. Men snacka om att jag har ångest över min mobil! Mitt ICloud-minne har varit fullt en längre tid dessutom, så mycket är nog borta nu. Det suger även att jag kommer få åka till Stockholm utan min riktiga mobil. Nåväl, det är bara att lämna in den och få en ny. 
 
Ikväll skippar jag festligheterna. Jag har känt mig alldeles för sliten för att orka. Istället får det bli pizza framför teven med familjen. Jag kommer tacka mig själv för det imorn, när klockan ringer och det vankas jobb! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0