5/6-15

 
Helloo! Sommarvärmen kommer och hälsar på idag, och det gillar jag! Igår när jag slutat vid tio, hamnade jag och syrran framför pll, vars sjätte säsong hade premiär i veckan. Den serien var SÅ bra när den startade. Spännande, tonårsdrama... nu har det bara ballat ur mer och mer. Men vi känner att vi inte bara kan sluta att kolla, vi vill ju veta hur allt slutar. 
 
Efter frukosten i morse, vilken bestod av vanilj- och kokoskvarg med müsli (Lindahls nya kokoskvarg är grymt god!), satte vi oss ute i solen en timme. Ni vet, man måste ju ta vara på den svenska sommaren, för man vet aldrig hur länge den varar. Nu blir det några serieavsnitt innan jag ska göra mig i orning inför kvällen. Party står på schemat! Yeey!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0