25/6-15

 
Hello, I'm back! Jag har mer eller mindre bott på jobbet de senaste dagarna, och då hinns bloggningen inte med. Jag åkte på en heldag igår också, nämlgen. Men nu är jag ledig fram till lördag! Mamma och jag drog ner till Torsby rätt tidigt i morse för att uträtta några ärenden. Äntligen har min ananas-lampa kommit!! Jag beställde den för hur länge som helst sedan, men idag fick jag hämta ut den. Den är skamligt vacker, ska visa er sen. Resten av dagen har ägnats åt olika slags former av familjehäng. Vi fixade bland annat i ordning tacos till middag och mös i nån timme.
 
Ikväll ska jag, Linnea, och mormor med man iväg på bilbingo. Första gången för mig! Det ska bli skoj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0