18/6-15

 
Igår kväll åkte jag och Oscar bort till min familjs sommarstuga. Vi städade det allra sista, hamnade sedan i varisitt hörn av soffan och drack kaffe. Jag har blivit som nykär i vår sommarstuga, jag verkligen längtar efter att få sova där. Det var några år som jag inte alls gillade att vara där, men nu har jag ändrat uppfatning. Det är så rofyllt att ha möjligheten att vakna till solens strålar blandat med fågelkvitter.
 
Jag jobbar på två olika ställen idag, och är nu ledig ca en timme innan jag börjar på nästa arbetsplats. Kul med lite omväxling sådär. Ikväll ska jag nog försöka binda en krans inför midsommar, men ärligt talat så känns det inte så lockande att ge sig ut i regnet... Men alltså, vad roligt att fira midsommar i Sverige! Det var alldeles för länge sedan sist.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0