17/6-15

Svenska, fina sommarkvällar är verkligen ljuvliga. Det finns inget bättre inte ett endaste land slår Sverige, de gånger det visar upp sin bästa sida. Då blommorna står i blom, vinden susar lätt, fåglarna hörs på avstånd, det är varmt trots att det är sent, mörkret aldrig faller och solen skiner länge. De gångerna känner jag verkligen att jag älskar detta land, jag som så många gånger inte önskar något hellre än att få lämna det (men på vintrarna skulle inte ett varmt land sitta helt fel...). Igår var det en sådan fin kväll, så då for jag och Oscar bort till Kläggens badplats och satt där i någon timme. Att myggorna åt upp oss var skitsamma. Vi pratade om gamla minnen, om vår resa vi ska göra upp till Norrland, jag berättade om Storsjöodjuret och de underbara tunnbröd som görs i Jämtland. Alltså, svenska sommarkvällar!!! ♥ ♥ ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0