Klövsjö

 
Den norrare delen av Sverige är verkligen galet vacker. Jag vet att jag tjatar, men kolla alltså!! På vägen upp till Kaxås passerade vi Klövsjö. Vi var bara tvungna att stanna vid deras kyrka, hoppa ur bilen och knäppa några bilder. Så. himla. fint. Solen lyckades till och med komma fram lagom tills vi kom dit. Ska ni norr ut, borde ni verkligen ta er ett stopp där. Varför inte avnjuta matsäcken där? 
 
Jag längtar redan tillbaks, sådan otrolig tur att det vankas kusinträff där uppe i norr nästa sommar! Jag har massvis med tremänningar i Jämtland (känner inte ens hälften), och mamma har nästan hela kusinaskaran där (morfar hade fyra syskon). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0