I kvällsolen

 
Efter en hel dag på Jamtli och i Östersund, var vi båda helt utslitna. Så fort vi kom hem var tanken att laga middag, men istället somnade vi på soffan en timme. När vi väl vaknat och lyckats få ihop mat, kände jag för en lugn kväll i "hemmet", men Oscar tyckte annat. Så hips vips blev det en bilur, och tur var väl det. Vi hamnade vid en damm som låg riktigt fint. Kvällssolen lös och det var en ljummen kväll. När jag kom hem och visade familjen bilder, visade det sig att jag varit där förr, när jag var liten. Det finns ju inget bättre än att upptäcka små smultronställen! 
 

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Vilka fantastiska bilder i en underbar blogg!

2015-08-02 @ 20:52:49
URL: http://www.junitjejen,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0