3/7-15

 
Några osedda från Stockholm! ♥ 
 
This weather though! Jag njuter så mycket som det bara går. Igår var vi iväg och hängde på stranden, och idag har vi vistats ute så mycket som det bara går. Nu har jag slutat och tagit ledigt för helgen - för nu ska vi till Höljes! Det årliga rallycross-VM:et går av stapeln denna helg, och det är en folkfest man bara inte vill missa. Jag ska ta och packa klart, slänga mig i duschen och sedan fixa i ornding käk. Oscar dyker upp om nån timme, så då drar vi så fort vi fått i oss mat. Bloggningen kommer få vila tills på söndag, för där borta lär nätet vara helt utslaget. 
 
Ha en skön helg nu, och njut av det härliga vädret!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0