29/7-15


Igår eftermiddag for jag och Oscar upp till Röjden och kikade på korset en sväng, därefter åkte vi mot Höljes. Vi var lite nyfikna att se hur det ser ut där när röjet inte är kvar. Det var ganska så öde, men ännu stod några husvagnar kvar. Vi gick runt där och kikade nån timme, sen begav vi oss hemåt. På kvällen vankades det bio för mig, syrran och hennes vän. Äntligen var det dags för "Paper Towns"! Jag absolut älskade den boken, fick sådan "relation" till den. Jag ansåg att filmatiseringen av "TFIOS" var grym, men John Greens bok "Paper Towns", slår verkligen filmen. Bra film, men boken är mycket bättre. "TFIOS" är nästan lika bra som film, så som bok. Nåväl, filmen var sevärd! 

Idag kallar jobbet. När jag slutat ska jag försöka röja i mitt rum, jag förstår inte hur man kan lyckas stöka till det så som jag kan. Jag har inte ens packat upp resväskan från Jämtland... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0