27/7-15

 
Utsikten från Övre Kaxås är vad man skulle kunna kalla "breath taking"!
 
Och så var vi åter hemma på Värmländsk mark! Det där med "borta bra, men hemma bäst", tyckte jag stämde sidådär denna gång. Jag ville verkligen inte fara hemåt, jag trivdes allt för bra där uppe. Det är något med Jämtland och Kaxås-trakterna som jag bara älskar. Kanske beror det på att vi spenderat mycket tid där genom de gångna åren. Många somrar har vi besökt dessa trakter, då det är lite av ett slästlle.
 
Vi var hemma runt sextiden igår kväll, efter en resa hem som gick snabbt. Vi hade tänkt åka över Flatruet, men på grund av ett litet missförstånd var vi helt plötsligt i Sveg, och hade helt missat att åka "rätt". Nåväl, vädret var inte så kul, så det kanske var lika bra. Det blev en kväll med familjen och tidigt i säng. Trots att vi haft semester så har sömn inte varit prioriterat, man vill ju ta vara på tiden,
 
Jag kommer framöver slänga upp olika inlägg om vår lilla tripp. Jag har knäppt massvis med bilder, man vill liksom fånga allt på bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0