23/7-15


God morgon! Vi bestämde oss för att ta en välbehövlig sovmorgon idag. Det är tröttsamt att flänga runt hela dagen och åka bil, plus att vi vill vara utvilade inför i natt. Vi hade iaf en bra första kväll här uppe i Norrland. Vi tog bilen och åkte en sväng, det finns ju vissa vägar här som jag anser är måsten att bocka av. På ett ställe är utsikten verkligen HELT magisk, man ser ända bort till Åreskutan. Vi avslutade det hela med att slöa i varsitt soffhörn och se på teve från en riktigt gullig, liten teve. Huset knakar och låter väldigt mycket, har vi upptäckt, och jag skvätter till varje gång. Haha, hur ska det liksom gå i natt då, när vi ska sova i kanske Sveriges mest hemsökta hus..?? Jag är faktiskt ganska nervös, men samtidigt ska det bli både kul och spännande! 

Nu ska jag försöka få liv i min kompanjon, sedan ska vi dra till affären och köpa tunnbröd. Tunnbröden härifrån är galet goda, inte alls som de man vanligtvis köper i affären. Men min morfars syrra gjorde dock de bästa tunnbröden när hon var i livet. Barndomsminnen alltså!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0