21/7-15

 
Det har varit en lite stressig tisdag med heldagsjobb, det sista fixet inför i morgon och lite annat smått och gott. Men vet ni, det är helt okej, för i morgon går jag på fem dagars ledigt!! Och jag ska tillbaks till Jämtland, där mina rötter härstammar från. Detta är så välbehövligt. Få umgås och ha kul med en vän, se andra vyer av landet, slappna av, få ny energi, osv. Jag och mitt kontrollbehov mår lite sisådär dock, jag vill ju alltid ha en plan och lägga upp saker och ting, men det mesta känns denna gång lite hur som helst. Men vi har mycket tid på oss att göra saker, så vi får ta det som det kommer. Det är nog nästan nyttigt för mig att liksom se vad som skrer och inte bestämma allt i förväg. Det är nog det som är det bästa med att ha en vän som är raka motsatsen till en själv, för då kan jag som alltid ska ha en plan, ge honom lite av min struktur, så kan han som alltid tar det som det kommer, få mig att släppa på kontrollen lite. Sånt är bara bra, antar jag.
 
Jag kommer sakna internet uppe i Norrland, men jag lovar att mobilblogga (som om ni fått så mycket annat än mobilbider just nu... har massvis med bilder, men de ligger på massa olika minneskort som jag inte har en aning om vart de är). När jag kommer hem (om vi överlever spöknatten i prästgården, hehe..) ska jag visa er fullt med bilder! Tyvärr ska vädret bli kasst, men det är vi ju rätt vana vid nu. Ha det gött, det ska jag ha på min semester!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0