20/7-15


Alltså satan. Jag har sådan hemsk tandvärk att jag inte vet vad jag ska göra. Antingen är ena visdomstanden på väg upp ännu mer, eller så har jag fått någon slags inflammation i tandköttet. Jag vill inte behöva ha ont nu när det snart vankas lite semester. Usch. Förhoppningsvis ger det iaf med sig snart. 

Jag har arbetat dagen lång. Mormor fyller år idag, så efter jobbet åkte jag dit för att fira henne. Det bjöds på smörgåstårta, så galet gott! Nu ska jag försöka ta tag i packningen. Det är allt en hel del som ska med, då vi ska vara borta i fem dagar. Jag har dock en jobbig tendens till att alltid ha med för mycket kläder... Men, men, hehe. Jag känner hur som have att jag hellre blir färdig med packningen ikväll, så kan jag lägga mig i tid imorn kväll istället. Det tar liksom över 7 timmar till Kaxås, så man behöver all vila man kan få innan dess! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0