1/7-15

 
Vilken värmebölja som sköljt över oss idag! Det satt inte helt fel att vara ledig en dag som denna. Det har varit full fart sen nio i morse. Var till Torsby med familjen och handlade inför helgen, och sedan drog jag och syrran igång och storstädade altanen. Det har blivit tradition att förfesta där ute innan vi drar på cykelfesten, och detta år lär inte bli ett undantag.Vi avjöt även en extremt god grill-middag i solnedgången. Fantastisk dag! Det bästa är ju att denna värme skall hålla i sig.
 
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och försöka sova. Värmen inne i mitt rum är bedrövlig, men det är väl bara att sova utan täcke i värsta fall. I morgon går jag på ett 30-timmars-pass, därefter, det vill säga fredag eftermiddag, far jag och Oscar upp till Höljes och ansluter oss till pappa och husvagnen. Det kommer bli så satans kul! Det må vara ett av de grisigaste ställen på jorden, men alltid att det är roligt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0