16/7-15

 
Efter en natt med dålig sömn är jag ändå uppe och någorlunda redo för denna torsdag! Solen kikar till och med fram, vilket känns gött. Mitt dåliga humör är som bortblåst, och kanske hjälpte det lite att jag och syrran bokade en resa till Göteborg igår. Det var så länge sedan jag besökte denna stad, så det ska verkligen bli kul! Jag gillar verkligen Göteborg, sådan fin stad. Det kommer bli tre sköna dagar i storstaden med god mat, Liseberg, shopping, hotellfrukostar och stros på stan. Denna sommar har - och är - verkligen bra. Vädret må vara uselt, men jag har liksom lyckats semestra och göra det jag velat (plus att det även väntar massa kul framöver), trots att jag har jobbat en massa. Det bästa av två världar. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0