I spin for you like your favorite records used to

 
 
 
// I lördags bar jag en ny, vit blus och mitt favorithalsband. //
 

Hallå onsdag! Veckan rusar fram..! Det har blivit lite av en vana att jag ligger och drar mig sängen väldigt länge. Jag äter frukost där, ser något serieavsnitt, kollar sociala medier och sedan stiger jag upp runt tolv. I dag passade jag på att köra lite hemmaträning. Det är rätt långtråkigt när resten av familjen är i skolan/på jobbet, så då får man fördröja tiden med det mesta. Till helgen ska jag dra med mig min syster ut i skidspåret om vädret tillåter! 
 
Nu måste jag kolla till middagen som jag lagar! Vi är lite inne på vegetariskt just nu, experimenterar hej vilt. Gårdagens rödbetspaj var ingen jätehit, men dagen vegetariska (kött)färssås verkar bli ljuvlig! Recept kommer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0