Familj nummer 3

 
Det känns som om familj efter familj börjar höra av sig nu, och det är otroligt kul! I natt fick jag mail från en familj som bor en timme söder om Los Angeles!
 
Ja, mitt hjärta klappar lite extra hårt över att det är i Kalifornien och att de bor så nära Los Angeles. Det är verkligen jätteroligt! Dock vet jag inte så mycket om familjen, förutom att den består av en mamma, pappa, en son på tio år och dotter på åtta år. Och så vet jag att de gillar familjemiddagar på helgerna.
 
Jag var ju tvungen att se googla för att se ut hur det såg ut i Palos Verdes Estates, där de bor, och hjälp så vackert det är! Ikväll ska jag prata med dem, och det ska bli hur skoj som helst! Självklart är det viktigaste att familjen känns rätt, och inte området de bor i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0