Back to the 80's

 
Lite bilder från gårdagskvällen! Jag hade en stickad tröja med enorma axlar till att börja med, men den byttes mot blus, då det blev alldeles för varmt.

Jag har bott på soffan idag. Sett på skidåkning, sovit, sett på Beck, sovit lite mer... Kvällen igår var så himla rolig! Jag skrattar ännu åt att min killkompis av misstag sprayade håret med deoderant istället för hårspray. HAHA! Håret luktade iaf gott. Men jag suckar djupt och skakar en aning på huvudet idag... Saker har gått sönder och nåon har stulit lite grejer. Jag förstår inte ens hur man har mage till att göra något sådant? När jag var yngre och hade hemmafester, skedde aldrig något sådant. Nåväl, kvällen var kul, och det väljer jag att fokusera på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0