9/1-15


Igår var jag på rosa moln, så himla lycklig! Tänk att kanske, kanske, kanske har jag hittat min familj! Så underbart. De skickade mig ett mail i natt (tidsskillnaden ni vet) och skrev att jag skulle berätta mer om mig själv i ett mail. Haha, vet ni vad jag nästan gjorde då? Jo, istället för att skriva bears skrev jag nästan beers. Så jag höll på att skicka "där vi bor har man några gånger sett varg och öl". Liksom, what?? Haha! Tur jag hann dubbelchecka det! 

Jag sitter nu på jobbet och slutar vid tre. Ska då raka vägen hem för att laga mat och fixa mig á la åttiotalet. Kommer bli skitkul, men väldigt stressigt! Och ikväll ska jag antagligen skypa med min möjligtvisa blivande värdfamilj!! Är så nervös! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0