80's Surprise Party

 
Linnea förväntade sig en middag á la 80-talet - istället fick hon det + en ordentlig överraskningsfest!!

Jag hade såå kul igår, skrattar fortfarande åt allt. Vi började kvällen med trerätters, jag, Linnea och två vänner. Förrätten var katastrof, man allt det andra blev mycket lyckat! Vi hade sådana eldsprutande saker i tårta, som de har i en av Eva och Adam-filmerna, och jag trodde att jag skulle bränna händerna av mig, haha. Vid efterrätten berättade vi om vår lilla hemlighet - det skulle komma mer folk och det skulle bli fest.
 
Japp, jag och Lovisa tog kontakt med Linneas vänner under veckan och såg till att ett härligt gäng kom hit för fest igår. Linnea blev riktigt glad, och festen var jätterolig. De flesta hade även ansträngt sig och klätt sig enligt 80-talen, vilket var skoj! Det blev en lyckad kväll med fina minnen. Mer temakvällar åt folket!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0