23/1-15

  
 
Som jag nämnde igår, blev jag överlycklig när jag såg att Sam Smith kommer till Sverige i juni. Är jag fortfarande hemma då så SKA jag dit. Han är verkligen bäst. Jag och Linnea brukar koppla in datorn till teven och spela upp hans musik från spotify medan vi sjunger med i texterna som rullar. Älskar verkligen hans musik. Jag har ju en lista på artister jag vill se innan jag dör, och han ligger otroligt högt upp på den. Jag har börjat pricka av de viktigaste, som Lady Gaga och Miley Cyrus, men ännu är några kvar.
 
Vad gör jag idag då? Började jobba vid 07.00 och slutade för ca en timme sen. Trots de få sovtimmarna är jag pigg. Jag tror att man kan lura sig själv att man är pigg, bara man bestämmer sig för att vara det. Visst tar det emot att gå upp när klockan ringer, men så fort man hoppat upp ur sängen går det finfint. 
 
Nu ska jag ta och fortsätta städandet här hemma och skriva lite viktiga mail. Och självfallet går Sam Smiths album på repeat. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0