20/1-15

 
Hej på er! ♥
 
Jag startade dagen med frukost i soffan blänndrandes i en tidning. Dagen har bestått av att följa med mamma för att vara smakråd angående glasögonbågar. Jag tycker det är galet snyggt med glasögon, både på tjejer och killar. Det kan verkligen lyfta ett helt ansikte! Jag önskar inte att jag hade fel på synen, men jag kan ändå inte låta bli att önska att jag kunde få bära glasögon då och då. Det är såå fint!
 
Utöver det har jag grubblat alldeles för mycket idag. Som sagt, ni ska få en uppdatering om familjen utanför Boston. Just nu känns det som om det uppstått kaos i min hjärna, som det allt oftare gör nu för tiden. Massa saker som händer, och det är både kul och jobbigt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0