17/1-15


Då det är rally hemma hos mamma, och att jag i och med det inte kan åka hem med bilen (vägen är avstängd), så valde jag att åka hem till pappa. SOM jag älskar mitt rum här, det är verkligen mysigt! Jag slutade jobbet för en liten stund sedan. Familjen från Dover kommer antagligen ringa mig om en halvtimme, vilket ska bli kul! Jag är slut i skallen, men det ska nog gå bra. Engelskan brukar ju liksom rulla av sig själv, haha. 
 
Ikväll vill jag bara mysa ner mig i sängen och kolla film. Jag jobbar även imorn, men efter det, är det rätt tomt på jobbfronten (förutom ett jättekort pass på måndag). Jag får panik av att inte ha jobb. Jag skulle kunna söka mig som vikarie till fler ställen inom omsorgen, men det känns varken rätt mot brukarna eller mig själv. Det är jobbigt att lära sig en ny arbetsplats, tills det sitter i ryggmärgen. Det tar energi. Och det är en omställning för brukarna att få in en ny personal, som dessutom kanske försvinner bara efter en månad. Så jag vet inte riktugt hur jag ska göra. Målet är trots allt USA i mars. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0