13/1-15


Jag hade verkligen en liten dipp igår. Jag var så nära på att boka en resa någonstans, bara för att jag var så trött på allt. Det hela slutade inte i en resa, men i ett nytt hål i öra (det mitt i, bokstavligt talat)t. Japp, jag behövde göra något drastiskt. Och vill man inte färga håret, ja, då kan man ju pierca sig. Mamma sa bara: "Du är ju helt galen." Och kanske är jag det, för jag vet inte hur normalt det är att dra ett läkarörhänge rätt genom alla brosk. Det konstiga är att jag knappt tycker att det känns. "Ploff" säger det så är det igenom. Men jag rekommenderar ingen att göra det på egen hand, som jag gör.
 
Nåväl. Jag kom nyss hem från jobbet. Idag är jag på toppenhumör, för jag vaknade av härliga nyheter! Återkommer om det senare! Nu ska jag fixa lunch innan jag placerar mig i soffan med en bra bok.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0