Welcome Home

 
Högst upp ser ni halsbandet som jag fick för 40 spänn inne på Lindex tidigare idag!
 
Se sådan mysig torsdagskväll det blev! Jag är lite galen i ljus, tänder hur många som helst, lyssnar på musik och sitter och skriver. Det är rena rama terapin för mig. Och när jag tröttnar på att sitta vid datorn, går jag mot pianot och skriver musik. Det finns inget bättre. Nu har jag lagt mig i sängen (nåväl, sitter just nu) och ska snart lägga mig och läsa. Jag saknar den där äkta läslusten, så jag ska tvinga mig igenom denna jag läser nu, sedan ska jag hitta en bok som jag verkligen älskar. Några tips? Jag gillar kärlek och gråtisar. Och det är superviktigt att språket är bra! Härliga metaforer, levande berättelser. Åh, sånt är ett måste!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0