Sunshine

 
Jag var tvungen att knäppa några bilder innan jag åkte hemifrån idag. Sol, snö som smälter, fåglar som kvittrar... ahhh, det bästa som finns! Våren är på ingång, och likaså en förkylning. Har hällt i mig te med riven ingefära, en riktig dunderkur det! Både gott och bra. Jag har inte tid till att vara sjuk, då jag imorn har planer med mina vänner, och så jobbar jag - bokstavligt talat - hela helgen. Men är det inte lite så att kroppen skjuter upp förkylningen, tills man verkligen kan slappna av? Som när man gick i skolan, man var ju alltid sjuk under loven (haha, fast jag var småsjuk nästan jämt). 
 
Nu väntar jag in andra åket i storslalomen! De svenska tjejerna åkte riktigt bra i första!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0