pink top

 
Jag vet inte vad som hänt, men jag är helt inne på puderrosa just nu! Det är så himla fint, och jag tycker det passar så bra till mitt jättemörka hår. Jag har i vinter sprungit runt i en rosa yllekappe som jag helt glömt bort att visa er, får göra det om någon dag! Hur står det till med er då? Idag blåser det ute och är inte alls något vidare väder. Nåväl, jag har ändå bara jobb på schemat, så det spelar ingen större roll.
 
Igår var vi ju iväg på bio förresten! Jag vet inte riktigt vad jag tyckte... Till en början kände jag bara: "men hur dåligt kan det bli?", men efter ett tag blev det bättre. Jag tyckte personligen inte att den var så spännande. Deras tonårsdraman var mer intressanta än själva häx-historien. Filmen blev iaf adrig långtråkig, utan den var ändå såpass bra att man orkade sitta still i 2 timmar och 24 minuter. Sevärd, helt klart! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0