Linneas födelsedagspresent

 
Jag vet inte ifall jag berättat om vad jag gav Linnea när hon fyllde 17 år? Jag var - och är - så extremt nöjd över min present! När jag väl hade fixat den, så ville jag att hon skulle få den på ett roligt sätt, så därför fick hon sju olika lappar som gav ledtrådar till själva presenten. 
 
Här är lapparna, kan ni gissa vad hon fick?
 
 
Bild 1.
 
 
Bild 2.
 
 
Bild 3.
 
 
Bild 4.
 
 
Bild 5.
 
 
Bild 6.
 
 
Bild 7.
 
Har ni listat ut vad det är? Jo, den 17 mars åker jag och Linnea till Norge för att se Nicki Minaj med sin "The pink print tour" som kommer till Oslo Spektrum. Det ska bli jätteroligt! Nicki Minaj har jag alltid velat se, och hennes senaste album är grym!
 
Förstod ni er på bilderna då? Om inte, här kommer en liten förklaring! Bild 1 = "Starships". Bild 2 = "Pound the alarm". Bild 3 = "Mairlyn Monroe". Bild 4 = "Anaconda". De fyra första bilderna är alltså hintar om hennes låtar. Bild 5 = Oslo Spektrum. Bild 6 = Albumet "Pinkt print":s logga. Bild 7 = Ja, själva turnén. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0